do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc maj 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Aktualności

Aktualności

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze 2022-09-14

Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze

Burmistrz Zatora ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko ds. płac i rozliczeń pracowniczych oraz księgowości budżetowej jednostek oświatowych w Dziale Rozwoju Oświaty i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Liczba kandydatów do zatrudnienia: 1 osoba.

Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:

  1. Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności rachunkowość lub finanse lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie lub zarządzanie finansami lub zarządzanie kadrami.
  2. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych.
  4. Korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Minimum 6 miesięcy udokumentowanej pracy w zakresie płac.

Wystąpienie powyższych braków formalnych powoduje odrzucenie oferty.

 Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, o finansowaniu zadań oświatowych, prawo oświatowe, o finansach publicznych, o rachunkowości w tym szczególnie zasady rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o samorządzie gminnym, KPA, obsługa programów płacowych, programów księgowych, programu PŁATNIK, pakietów biurowych i arkuszy kalkulacyjnych, sprawne redagowanie pism urzędowych oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych.
  2. Pożądane cechy osobowości: umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, kreatywność, operatywność, umiejętność analizy zagadnienia i jego oceny, duże zaangażowanie w pracę, odporność na stres, komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.

ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:

I. W zakresie spraw finansowo – księgowych:

  1. Sporządzanie list płac pracownikom podległych jednostek oświatowych oraz innych dokumentów finansowych jak również wypłacanie należności na ich podstawie,
  2. Prowadzenie całości dokumentacji zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i urlopów rodzicielskich z tytułu ubezpieczeń społecznych.
  3. Wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla pracowników jednostek oświatowych i zleceniobiorców w tym do celów emerytalnych i rentowych.
  4. Naliczanie składek ZUS oraz rozliczanie ich z ZUS - em.
  5. Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego.
  6. Rozliczanie umów cywilno- prawnych.
  7. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dla pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych oraz ich wysyłanie,
  8. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do Urzędu Skarbowego, ZUS - u, oraz innych organów publiczno - prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i ich wysyłanie.
  9. Rozliczanie potrąconych dobrowolnych składek na wypadek zdarzeń losowych – sporządzanie wniosków o wypłatę świadczeń.
  10. Naliczanie i rozliczanie składek PFRON.
  11. Sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń.
  12. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących wykonywanych operacji finansowych.
  13. Współpraca z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
  14. Naliczanie odpisów na ZFŚS.
  15. Nadzór finansowy nad wykorzystaniem środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz kontrola ZFŚS.
  16. Gromadzenie, kwalifikowanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów finansowych.
  17. Przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów oraz innych dokumentów finansowo – księgowych na potrzeby organów kontrolnych.
  18. Wykonywanie obowiązków związanych z prowadzeniem pracowniczych planów kapitałowych, w tym w szczególności terminowym odprowadzania wpłat oraz prowadzenia i archiwizacji dokumentacji, obsługa uczestników PPK i przekazywanie informacji instytucji finansowej oraz uczestnikom PPK,
  19. Dokonywanie wstępnej kontroli:
    1. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
    2. kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  20. Przyjmowanie oraz sprawdzanie zgodności dokumentów księgowych:
  1. pod względem formalnym polegającym na ocenie, czy treść i forma dokumentu księgowego jest zgodna z przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami jednostki oraz czy dokument został, sprawdzony i potwierdzony podpisem przez właściwe osoby,
  2. pod względem rachunkowym polegającym na sprawdzeniu poprawności arytmetycznej obliczeń,
  3. pod względem finansowym, czy jest zgodność z zawartą umową i aneksami oraz z terminem wykonania, czy załączono dokumenty wskazane w umowie, a w szczególności protokoły odbioru, kosztorysy.
  1. Prowadzenie ewidencji księgowej w systemie finansowo – księgowym wszystkich zdarzeń finansowych jednostek oświatowych w tym ZFŚS oraz sprawdzenie ich zgodności:
  1. pod względem finansowym z zawartymi umowami, angażami i aneksami i terminem ich wykonania,
  2. pod względem rachunkowym z załączonymi dokumentami tj. protokołami odbioru, kosztorysami.
  1. Terminowe dokonywanie zapłaty z tytułu zaciągniętych zobowiązań.
  2. Weryfikacja angaży pracowników jednostek oświatowych z arkuszami organizacji.
  3. Naliczanie subwencji dla poszczególnych jednostek oświatowych według metryczki subwencji oświatowej.
  4. Weryfikacja sporządzonych budżetów przez jednostki oświatowe w zakresie płac i ZFŚŚ.
  5. Sporządzanie zarządzeń w zakresie zmian w planach finansowych jednostek oświatowych.

 

II. W zakresie spraw organizacyjno-kancelaryjnych:

  1. Prowadzenie wykazu i zbioru obowiązujących przepisów, stałą ich aktualizację oraz szczegółową znajomość w celu właściwego stosowania.
  2. Prowadzenie teczek, rejestrów kancelaryjnych oraz teczek pomocniczych przewidzianych w instrukcji kancelaryjnej.
  3. Przekazywanie uporządkowanych akt do archiwum zakładowego w terminie przewidzianym w instrukcji kancelaryjnej.
  4. Współdziałanie ze wszystkimi stanowiskami pracy w Urzędzie oraz dyrektorami jednostek oświatowych w zakresie prowadzonych przez siebie spraw.
  5. Ochrona informacji niejawnych.
  6. Ochrona danych osobowych.
  7. Na zajmowanym stanowisku pracownik będzie podporządkowany Kierownikowi Działu Rozwoju, Oświaty i Zdrowia.
  8. Zastępstwo za pracownika w czasie trwania dłuższej nieobecności w pracy sprawować będzie inspektor ds. księgowości budżetowej oświaty.
  9. Sprawowanie zastępstwa i wykonywanie zadań ustalonych dla inspektora ds. księgowości budżetowej oświaty.
  10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza oraz Kierownika Działu Rozwoju, Oświaty i Zdrowia.

 

Warunki pracy:

 

  1. Miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 32- 640 Zator, teren Gminy Zator.
  2. Umowa o pracę.
  3. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  4. Praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie ciężkich i szkodliwych warunków pracy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje dodatkowe (np. uprawnienia).
  4. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  5. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy.
  6. Składane pod rygorem odpowiedzialności karnej (wpisać klauzulę):

- oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe) lub zaświadczenie o niekaralności,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

  1. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. płac i rozliczeń pracowniczych oraz księgowości budżetowej jednostek oświatowych w Dziale Rozwoju Oświaty i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
  1. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 530), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
  2. Klauzula RODO – zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia lub do pobrania w pok. 105 w Urzędzie Miejskim w Zatorze.

 

Pozostałe informacje.

1.    Planowany termin zatrudnienia – 10.10.2022 r.
2.    List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :


„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781)”.


3.    Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w wersji papierowej do dnia 26.09.2022 r., w godzinach pracy Urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zatorze, Biuro Obsługi Klienta, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. płac i rozliczeń pracowniczych oraz księgowości budżetowej jednostek oświatowych w Dziale Rozwoju Oświaty i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
4.    W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Zatorze.
5.    Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.
6.    Ocena złożonych ofert pod względem formalnym nastąpi w dniu 27.09.2022 r.
7.    Informacja o osobach, które spełniły wymagania formalne i zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Zatorze.
8.    Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 03.10.2022 r. (poniedziałek) o godz. 8.30  w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1. (sala nr 113, parter).
9.    Trzy osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów z testu, jednak nie mniej niż 60 % możliwych do uzyskania punktów, zostaną zaproszone na rozmowy kwalifikacyjne, które odbędą się w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w dniu 03.10.2022 r. (poniedziałek) od godz.  10.00.
10.    Ostateczną decyzję o zatrudnieniu na stanowisko objęte naborem podejmuje Burmistrz Zatora, biorąc pod uwagę wynik testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

Burmistrz Zatora
Mariusz Makuch

  

Zator, dnia 14.09.2022 r.                   

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
klauzula_informacyjna_RODO_-_zatrudnienie.odt klauzula_informacyjna_RODO_-_zatrudnienie.odt 22-09-14 13:34 25.1KB klauzula_informacyjna_RODO_-_zatrudnienie.odt pobierz

Wprowadził: Jarosław Momot 2022-09-14 13:17
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl