do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc maj 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Aktualności

Aktualności

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze 2022-04-14

Ogłoszenie o naborze

na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze

Burmistrz Zatora ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko ds. ochrony środowiska, w Dziale Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Liczba kandydatów do zatrudnienia: 1 osoba.

Wymagania stawiane kandydatom:

Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:

  1. Wykształcenie: wyższe (preferowane wyższe techniczne o profilu ochrona środowiska lub inne techniczne).
  2. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych.
  4. Korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Prawo jazdy kat. B.

Wystąpienie powyższych braków formalnych powoduje odrzucenie oferty.

 Wymagania dodatkowe::

  1. Znajomość ustaw i rozporządzeń dotyczących realizowanych zadań, przede wszystkim ustaw i rozporządzeń dotyczących ochrony środowiska, utrzymania czystości i porządku w gminie, gospodarki odpadami, o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,
  2. Obsługa komputera, posługiwanie się przepisami prawa, sprawne redagowanie pism urzędowych, zarządzeń Burmistrza oraz uchwał Rady Miejskiej,
  3. Pożądane cechy osobowości: operatywność, zdyscyplinowanie, obowiązkowość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z interesantami, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność samouczenia, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność,

ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:

I. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska:

  1. Współpraca przy prowadzeniu programu ograniczenia niskiej emisji na terenie gminy, w tym przyjmowanie i rozliczanie wniosków.
  2. Realizowanie zadań Ekodoradcy:

 

- doradztwo dla mieszkańców w zakresie technologii OZE, źródeł ogrzewania, programów dofinansowania i wymagań uchwały antysmogowej,

- prowadzenie edukacji ekologicznej na poziomie lokalnym w zakresie ochrony powietrza,
- obsługa programu Czyste Powietrze, inicjowanie i obsługa inwestycji w zakresie programu Stop Smog.

  1. Prowadzenie inwentaryzacji źródeł ciepła i instalacji odnawialnych źródeł energii.
  2. Prowadzenie CEEB, bieżąca aktualizacja.
  3. Prowadzenie kontroli interwencyjnych w zakresie przestrzegania przepisów ochrony powietrza.
  4. Prowadzenie kontroli planowych w zakresie przestrzegania przepisów ochrony powietrza,
    w tym kontroli wynikających z 2 i 3 stopnia zagrożenia zanieczyszczeniem powietrza.
  5. Przygotowanie analizy problemu ubóstwa energetycznego w gminie, wsparcie mieszkańców dotkniętych ubóstwem w zakresie korzystania z programów dofinansowania.
  6. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków, kontrola opróżniania zbiorników.
  7. Nadzorowanie realizacji porozumienia z Powiatem Oświęcimskim w zakresie realizacji projektu LIFE Ekomałopolska.
  8. Współpraca przy przygotowaniu sprawozdań dotyczących spraw z zakresu ochrony powietrza.
  9. Współudział w zadaniach realizowanych w ramach lokalnego klastra energii.

 II.Prowadzenie spraw w zakresie utrzymywania porządku i czystości w gminie:

  1. Obsługa programu Odpady Komunalne.
  2. Nadzór nad działalnością PSZOK.
  3. Kontrola wywiązywania się właścicieli z obowiązków pozbywania się odpadów zgodnie z ustawą i uchwałami Rady Miejskiej( w tym kontrola kompostowników), prowadzenie postępowań wyjaśniających.
  4. Prowadzenie spraw w zakresie składowania odpadów w miejscach do tego nieprzeznaczonych.
  5. Bieżąca obsługa mieszkańców.
  6. Pomoc przy organizacji przetargów na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
  7. Pomoc w przygotowaniu sprawozdań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
  8. Monitorowanie realizacji umowy z odbiorcą odpadów.

III.  Inne obowiązki wynikające z zadań Działu Gospodarki Przestrzennej, w tym:

  1. Współdziałanie w prowadzeniu akcji ratowniczych w zakresie zwalczania nadzwyczajnych zagrożeń i klęsk żywiołowych.
  2. Współdziałanie w zakresie wykonywania prac zabezpieczających, organizowania drużyn ratowniczych, zarządzania ewakuacją ludności.
  3. Prowadzenie zbioru obowiązujących przepisów, szczegółowa ich znajomość, w celu właściwego ich stosowania.
  4. Prowadzenie teczek otrzymywanych pism i ich rejestrów kancelaryjnych, załatwianie spraw w terminach przewidzianych w instrukcji kancelaryjnej.
  5. Prowadzenie korespondencji i spraw w programie eDokument.
  6. Przekazywanie akt do archiwum w terminach przewidzianych w instrukcji kancelaryjnej.
  7. Inne obowiązki wynikające z zadań Działu Gospodarki Przestrzennej.

Wykonywanie pozostałych czynności zgodnie z poleceniami wydawanymi przez Burmistrza Zatora i Kierownika Działu.

Warunki pracy:

  1. Miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 32- 640 Zator, teren Gminy Zator.
  2. Umowa o pracę.
  3. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  4. Praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie ciężkich i szkodliwych warunków pracy.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV) - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje dodatkowe (np. uprawnienia).
  4. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  5. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy.
  6. Składane pod rygorem odpowiedzialności karnej (wpisać klauzulę):

- oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe) lub zaświadczenie o niekaralności,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

  1. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ochrony środowiska w Dziale Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 530), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
  3. Klauzula RODO – zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia lub do pobrania w pok. 105 w Urzędzie Miejskim w Zatorze.

Pozostałe informacje.

  1. Planowany termin zatrudnienia – 04.05.2022 r.
  2. List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781)”.

  1. Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w wersji papierowej do dnia 15.04.2022 r., w godzinach pracy Urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zatorze, Biuro Obsługi Klienta, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ochrony środowiska w Dziale Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy”.
  2. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Zatorze.
  3. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Ocena złożonych ofert pod względem formalnym nastąpi w dniu 20.04.2022 r.
  5. Informacja o osobach, które spełniły wymagania formalne i zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Zatorze.
  6. Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 21.04.2022 r. (czwartek) o godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1. (sala nr 113, parter).
  7. Trzy osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów z testu, jednak nie mniej niż 60 % możliwych do uzyskania punktów, zostaną zaproszone na rozmowy kwalifikacyjne, które odbędą się w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w dniu 21.04.2022 r. (czwartek) od godz. 11.00.
  8. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu na stanowisko objęte naborem podejmuje Burmistrz Zatora, biorąc pod uwagę wynik testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Burmistrz Zatora
mgr Mariusz Makuch

Zator, dnia 05.04.2022 r.

 

 

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
klauzula informacyjna RODO - zatrudnienie.odt klauzula informacyjna RODO - zatrudnienie.odt 22-04-05 13:17 25.1KB klauzula informacyjna RODO - zatrudnienie.odt pobierz

Wprowadził: Informatyk UM Zator 2022-04-05 12:18
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl