do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc maj 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Aktualności

Aktualności

Komunikat o czasowych utrudnieniach USC Zator 2022-03-15

Informacjao czasowych utrudnieniach w załatwianiu spraw urzędowych z zakresu  USC, ewidencja ludności, dowody osobiste

W związku z wejściem w życie przepisów o pomocy obywatelom Ukrainy spowodowanych konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, które  nałożyły na gminy dodatkowe zadania m. in. nadawanie numerów PESEL i zakładanie profilu zaufanego obywatelom (uchodźcom) Ukrainy informujemy, że mogą wystąpić utrudnienia z bieżącym załatwianiu spraw w Urzędzie Miejskim w Zatorze z zakresu:

-  przyjmowania wniosków o dowód osobisty oraz wydawania dowodów

- urzędu stanu cywilnego

- ewidencji ludności

Prosimy o wcześniejsze umawianie się na wizyty celem załatwienia spraw w w/w zakresie osobiście lub telefoniczne pod

nr tel. 33 84 12 215 wew. 40

Obecnie na naszym terenie przebywa ok. 700 obywateli (uchodźców) Ukrainy, z których większość  będzie składała w tut. Urzędzie wnioski o nadanie numeru PESEL i może to spowodować utrudnienia w szybkim załatwieniu  spraw. Aby uniknąć czekania w kolejkach, zalecamy umawianie się na wizyty.

Urząd Miejski w Zatorze

Wprowadził: Informatyk UM Zator 2022-03-15 14:31
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl