Dzisiaj mamy: 29.03.2024r.
Imieniny: Wiktoryna, Helmuta, Eustachego
poprzedni miesiąc | marzec 2024 | następny miesiąc | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze
Burmistrz Zatora ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko ds. księgowości podatków i rozliczeń VAT w Referacie Podatków, Dochodów i Kasa Urzędu Miejskiego w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Liczba kandydatów do zatrudnienia: 1 osoba.
Wymagania stawiane kandydatom:
Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:
Wystąpienie powyższych braków formalnych powoduje odrzucenie oferty.
Wymagania dodatkowe:
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
I. W zakresie dochodów podlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług (VAT), dotyczących jednostek budżetowych:
1/ Ewidencja analityczna należności, wpłat, zarachowań, potrąceń, zwrotów należności wynikających z zawartych umów cywilno-prawnych.
2/ Naliczanie czynszu, dokonywanie waloryzacji i informowanie kontrahentów o wysokości czynszu zgodnie z zapisami umowy.
3/ Wystawianie faktur za najem, dzierżawę, sprzedaż (lub inne) składników majątkowych gminy.
4/ Prowadzenie ewidencji sprzedaży VAT, generowanie plików JPK, sporządzanie deklaracji cząstkowej jednostki (w tym zarządzanie cmentarzem i mieszkaniami komunalnymi).
5/ Windykacja należności (wezwania do zapłaty, przygotowanie spraw do egzekucji sądowej).
6/ Rozliczanie i uzgadnianie dochodów z budżetem.
7/ Prowadzenie spraw w zakresie ulg należności cywilno – prawnych z uwzględnieniem przepisów o pomocy publicznej.
8/ Sporządzanie sprawozdań cyfrowych z zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a w szczególności z należności, wykonania dochodów, zaległości, nadpłat.
9/ Dokonywanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących wykonywanych operacji finansowych.
10/ Potwierdzenie sald.
II. W zakresie księgowości podatków (rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych):
1/ Ewidencja analityczna dokonywanych wpłat, zarachowań, potrąceń, zwrotów, innych operacji.
2/ Postępowanie przedegzekucyjne: wystawianie upomnień, wystawianie tytułów wykonawczych, wniosków egzekucyjnych lub innych wymaganych informacji i przekazywanie ich naczelnikowi urzędu skarbowego przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego lub innymi dostępnymi środkami.
3/ Współpraca z dłużnikiem i organem egzekucyjnym na każdym etapie prowadzonego postępowania egzekucyjnego w celu skutecznej ściągalności należności przez organ egzekucyjny.
4/ Informowania organ egzekucyjny o wszelkich zmianach jakie wystąpiły od momentu doręczenia pierwszego tytułu wykonawczego - poprzez złożenie wymaganych prawem dokumentów do każdego tytułu odrębnie (np. o uregulowaniu należności, zawieszeniu lub umorzeniu postepowania egzekucyjnego).
4/ Współpraca z innym organem egzekucyjnym w przypadku gdy nastąpi zbieg egzekucji administracyjnej.
5/ Wykonywanie innych czynności mających na celu niedopuszczenie do przedawnienia należności, kontrola zaległości i nadpłat.
6/ Wydawanie zaświadczeń o stanie zaległości – prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.
7/ Rozliczanie i uzgadnianie wpływów ze stanowiskiem ewidencjonującym wpływy syntetycznie.
8/ Sporządzanie sprawozdań w zakresie wykonywanych obowiązków, w szczególności z: należności, wykonania dochodów, nadpłat, zaległości.
9/ Dokonywanie kontroli zapisów księgowych z wydawanymi dokumentami.
10/ Przyjmowanie wniosków o udzielenie ulgi, umorzeń, odroczeń terminu płatności, rozłożeń na raty, prowadzenie postępowań w tym zakresie, przygotowanie decyzji z uwzględnieniem przepisów o pomocy publicznej.
11/ Podawanie do publicznej wiadomości wykazu osób którym udzielono ulg, umorzeń, zwolnień.
12/ Sporządzanie i przekazywanie informacji o udzielanej pomocy publicznej, de minimis, innych wynikających z przepisów prawa, przygotowywanie zaświadczeń, decyzji, sprawozdań w tym zakresie.
13/ Potwierdzenie/weryfikacja sald.
14/ Przygotowywanie kart spraw z uwzględnieniem wchodzących zmian.
III. W zakresie spraw organizacyjno-kancelaryjnych:
1/ Prowadzenie zbioru obowiązujących przepisów na swoim stanowisku, szczegółowa ich znajomość w celu właściwego stosowania.
2/ Prowadzenie teczek i rejestrów kancelaryjnych.
3/ Przygotowywanie akt do archiwum zakładowego w terminach przewidzianych instrukcją kancelaryjną.
4/ Współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy w Urzędzie w zakresie prowadzonych przez siebie spraw.
5/ Ochrona informacji niejawnych.
6/ Ochrona danych osobowych.
Wykonywanie pozostałych czynności zgodnie z poleceniami wydawanymi przez Burmistrza Zatora, Kierownika Referatu.
Warunki pracy:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej oraz informacji o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje dodatkowe (np. uprawnienia).
4. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
5. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy.
6. Składane pod rygorem odpowiedzialności karnej (wpisać klauzulę):
- oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe) lub zaświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. księgowości podatków i rozliczeń VAT w Referacie Podatków, Dochodów i Kasa Urzędu Miejskiego w Zatorze w pełnym wymiarze czasu pracy.
8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2022 r. poz.
530), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełno-sprawności.
9. Klauzula RODO – zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia lub do pobrania w pok. 105 w Urzędzie Miejskim w Zatorze.
Pozostałe informacje.
1. Planowany termin zatrudnienia – 11.07.2022 r.
2. List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781)”.
3. Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w wersji papierowej do dnia 01.07.2022 r., w godzinach pracy Urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zatorze, Biuro Obsługi
Klienta, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości podatków i rozliczeń VAT w Referacie Podatków, Dochodów i Kasa Urzędu Miejskiego w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy”.
4. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Zatorze.
5. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.
6. Ocena złożonych ofert pod względem formalnym nastąpi w dniu 04.07.2022 r.
7. Informacja o osobach, które spełniły wymagania formalne i zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Zatorze.
8. Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 05.07.2022 r. (wtorek) o godz. 9.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1. (sala nr 113, parter).
9. Trzy osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów z testu, jednak nie mniej niż 60 % możliwych do uzyskania punktów, zostaną zaproszone na rozmowy kwalifikacyjne, które
odbędą się w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w dniu 05.07.2022 r. (wtorek) od godz. 11.00.
10. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu na stanowisko objęte naborem podejmuje Burmistrz Zatora, biorąc pod uwagę wynik testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Burmistrz Zatora
mgr Mariusz Makuch
Zator, dnia 20.06.2022 r.
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ] | ||||
klauzula_informacyjna_RODO_-_zatrudnienie.odt | 22-06-21 12:14 | 25.1KB | pobierz |