do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc kwiecień 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Aktualności

Aktualności

Komunikat Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zatorze dotyczący przedstawienia przez Burmistrza Zatora raportu o stanie gminy i zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem 2019-05-27

Komunikat

 Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zatorze

dotyczący przedstawienia przez Burmistrza  Zatora  raportu o stanie gminy i zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem

Rok 2019 jest pierwszym, w którym zgodnie ze znowelizowanymi przepisami ustawy o samorządzie gminnym, Burmistrz Zatora zobowiązany jest w terminie do dnia 31 maja przedstawić Radzie Miejskiej w Zatorze  raport o stanie Gminy Zator.

Na sesji Rady Miejskiej w Zatorze, która odbędzie się w dniu 28 maja 2019 r., o godzinie 13.00 w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Zatorze, Burmistrz Zatora przedstawi raport o stanie Gminy Zator, który obejmować będzie podsumowanie jego działalności w roku 2018 r., a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy.

Rada Miejska w Zatorze rozpatrzy raport o stanie gminy na sesji w dniu 28 maja 2019 roku, o godz. 13.00, na której podejmowana będzie uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Zatora.

Raport rozpatrywany będzie na sesji absolutoryjnej w pierwszej kolejności. Nad  przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadzona zostanie debata, w której oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Zator, chyba że Rada Miejska w Zatorze postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, rada gminy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi  Zatora wotum zaufania.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zatorze swoje pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie.

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy – a więc do dnia 27 maja 2019 r. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności wpływu zgłoszeń otrzymanych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zatorze.

Zgłoszenia mieszkańców Gminy Zator  do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Zator, przyjmowane będą do dnia 27 maja 2019 r. w Urzędzie Miejskim w Zatorze – w godzinach pracy Urzędu, w pokoju numer 201– Biuro Rady Miejskiej w Zatorze.

 

Zapraszam do udziału w sesji i debacie

           

Przewodniczący Rady Miejskiej w Zatorze

            dr inż. Stanisław Orlicki

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
Raport o stanie Gminy Zator 2018.pdf Raport o stanie Gminy Zator 2018.pdf 19-05-20 14:13 1.69MB Raport o stanie Gminy Zator 2018.pdf pobierz

Wprowadził: Martyna Kosowska 2019-05-17 11:32
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl