do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc lipiec 2017 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / ISO 9001

ISO 9001

 Baner Programu doskonalenia jakości usług publicznych

Urząd zakończył realizację ”Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie” prowadzonego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki od marca 2009 roku.

Celem programu była poprawa jakości usług publicznych świadczonych klientom- w tym szczególnie przedsiębiorcom przez jednostki samorządu terytorialnego oraz ich sprawność instytucjonalna.

W ramach programu przeprowadziliśmy samooceny według modelu CAF, badania satysfakcji klienta, badania satysfakcji pracownika oraz ankietę wśród mieszkańców dotyczacą wizerunku Gminy. Pracownicy urzędu wzięli udział w szkoleniach e-learningowych dotyczących podstaw zarządzania jakością w administracji.

Wszystkie te działania związane były z procedurą wdrożenia w Urzędzie Systemu Zarządzania Jakościa wg normy ISO 9001. Uzyskanie certyfikatu planowane jest na marzec 2012 roku.

Projekt potwierdził, że ważne jest sprawne funkcjonowania urzędu ale również ważna jest satysfakcja klientów i samych pracowników. Pracownik powinien być zmotywowany a klient zadowolony.

strona domowa projektu - www.jakoscwurzedzie.pl

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Certyfikat ISO 9001:2008 dla Urzędu w Zatorze [ 5 ]
analiza.pdf analiza.pdf 14-12-18 13:37 228.63KB analiza.pdf pobierz
Ankieta_klienci-2009-wyniki_badan.pdf Ankieta_klienci-2009-wyniki_badan.pdf 14-12-18 13:38 100.25KB Ankieta_klienci-2009-wyniki_badan.pdf pobierz
Ankieta_klienci-2010-wyniki_badan.pdf Ankieta_klienci-2010-wyniki_badan.pdf 14-12-18 13:38 77.77KB Ankieta_klienci-2010-wyniki_badan.pdf pobierz
Ankieta_klienci-2011-wyniki_badan.pdf Ankieta_klienci-2011-wyniki_badan.pdf 14-12-18 13:38 86.97KB Ankieta_klienci-2011-wyniki_badan.pdf pobierz
Wyniki_badania_jakosci_zycia_w_Gminie_Zator-2011.pdf Wyniki_badania_jakosci_zycia_w_Gminie_Zator-2011.pdf 14-12-18 13:39 1.11MB Wyniki_badania_jakosci_zycia_w_Gminie_Zator-2011.pdf pobierz

 

Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator
Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl