Dzisiaj mamy: 19.03.2024r.
Imieniny: Józefa, Bogdana
poprzedni miesiąc | marzec 2024 | następny miesiąc | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |
Urząd zakończył realizację ”Program doskonalenia jakości usług publicznych w urzędach Dolnego Śląska i Małopolski z wykorzystaniem doświadczeń Urzędu Miasta w Dzierżoniowie” prowadzonego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki od marca 2009 roku.
Celem programu była poprawa jakości usług publicznych świadczonych klientom- w tym szczególnie przedsiębiorcom przez jednostki samorządu terytorialnego oraz ich sprawność instytucjonalna.
W ramach programu przeprowadziliśmy samooceny według modelu CAF, badania satysfakcji klienta, badania satysfakcji pracownika oraz ankietę wśród mieszkańców dotyczacą wizerunku Gminy. Pracownicy urzędu wzięli udział w szkoleniach e-learningowych dotyczących podstaw zarządzania jakością w administracji.
Wszystkie te działania związane były z procedurą wdrożenia w Urzędzie Systemu Zarządzania Jakościa wg normy ISO 9001. Uzyskanie certyfikatu planowane jest na marzec 2012 roku.
Projekt potwierdził, że ważne jest sprawne funkcjonowania urzędu ale również ważna jest satysfakcja klientów i samych pracowników. Pracownik powinien być zmotywowany a klient zadowolony.
strona domowa projektu - www.jakoscwurzedzie.pl
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Certyfikat ISO 9001:2008 dla Urzędu w Zatorze [ 5 ] | ||||
analiza.pdf | 14-12-18 13:37 | 228.63KB | pobierz | |
Ankieta_klienci-2009-wyniki_badan.pdf | 14-12-18 13:38 | 100.25KB | pobierz | |
Ankieta_klienci-2010-wyniki_badan.pdf | 14-12-18 13:38 | 77.77KB | pobierz | |
Ankieta_klienci-2011-wyniki_badan.pdf | 14-12-18 13:38 | 86.97KB | pobierz | |
Wyniki_badania_jakosci_zycia_w_Gminie_Zator-2011.pdf | 14-12-18 13:39 | 1.11MB | pobierz |